معرفی صرافی مکسی MEXC

Hadi Abbaspour

کاربر جدید
صرافی MXC یا MEXC در ژوئن سال 2021 رسماً نام MEXC را برای خود برگزید. صرافی مکسی در سایت خود و شبکه‌های اجتماعی موقعیت‌های مختلف را به‌عنوان موقعیت مکانی خود معرفی کرده است. مثلاً در قسمت About us سایت صرافی کشورهای کانادا، استرالیا، استونی و آمریکا را به‌عنوان محل استقرار صرافی MEXC معرفی کرده است.
در صفحه لینکدین جزیره Mahe کشور سیشل، در صفحه تویتتر کشور سنگاپور و در سایت کوین مارکت کپ مجدد کشور سیشل به‌عنوان محل قرارگیری دفاتر صرافی MEXC معرفی شده است. صرافی MEXC رتبه چهاردهم در سایت کوین مارکت کپ (زمان بارگزاری مقاله) به خود اختصاص داده است.

معامله در بخش Spot
از نوار بالای صفحه TRADE سپس از منو آبشاری Spot را انتخاب می‌کنیم تا وارد صفحه معاملات اسپات شویم. در نمای اسپات مانند هر صرافی دیگری با چارت تکنیکال، Order Book یا همان لیست سفارش‌ها خرید یا فروش، Market Trade یا همان لیست سفارش‌های خرید، بخش سفارش دهی و … مواجه می‌شویم.

دقت کنید برای استفاده کاربردی از بخش‌های Order Book یا Market Trade باید اطلاعات همه صرافی های بزرگ مانند بایننس، اوککس، کوکوین و … را در کنار هم قرار داده تا امکان تحلیل کردن با استفاده از این قابلیت وجود داشته باشد در غیر این صورت به دلیل کم بودن حجم سفارش‌های یا معاملات در هرکدام از صرافی های کوچک‌تر نمی‌توان با استفاده حمایت یا مقاومت‌ها را به‌درستی تشخیص داد.

سفارش گذاری اسپات با استفاده از Limit
در بخش اسپات صرافی مکسی آپشن های (Options) زیادی برای معامله وجود دارد که بسیار ترید کردن را راحت می‌کند. پس از آنکه جفت ارز مدنظر را انتخاب کردید برای سفارش گذاری اسپات با استفاده از Limit کافی است قیمت مناسب برای خرید را وارد کرده سپس حجم خرید را وارد کنید و نهایتاً هم گزینه BUY را انتخاب کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا