کانال رایگان سیگنال و لایو ترید فیوچرز ارز دیجیتال بیزآموز

و ارائه سیگنال های ارز دیجیتال با ربات هوشمند بیزآموز و بر پایه هوش مصنوعی

لایو ترید بیزآموز : اینجا در کنار هم یاد میگیریم ، ترید می کنیم و سودهای خود را به اشتراک می گذاریم. کانال سیگنال و لایو ترید ارز دیجیتال بیزآموز اولین کانال رایگان ترید فیوچرز می باشد که در صرافی های معتبر بین المللی قابل استفاده و بهره برداری است.  سیگنال ها بصورت هوشمند از طریق ربات هوش مصنوعی بیزآموز در اختیار شما قرار می گیرد.

لایو ترید فیوچرز

فهرست مطالب

ورود شما به این صفحه به این معناست که قصد دریافت اشتراک رایگان ربات هوشمند بیزآموز را دارید که یکی از خدمات رایگان آکادمی مالی بیزآموز می باشد. در این کانال ما سعی می کنیم ترید های فیوچرز ارز دیجیتال خود را بصورت لحظه ای با شما به اشتراک بگذاریم تا در کنار هم بتوانیم از بازار پرپتانسیل اما پرریسک ارز دیجیتال کسب سود کنیم.

در این کانال علاوه بر ارائه سیگنال های ارز دیجیتال و لایو ترید فیوچرز، سعی می کنیم در کنار هم بصورت کامل مدیریت ریسک و سرمایه و همینطور روانشناسی و مدیریت احساسات را در ترید تمرین کنیم. هدف ما از راه اندازی این کانال ، ترید حرفه ای و کم ریسک در بازار فیوچرز  ارز دیجیتال می باشد تا شما بتوانید از تجربیات ما بصورت رایگان استفاده کنید و در این بازار کسب سود کنید.

 

خدمات سیگنال و لایوترید ربات هوشمند بیزآموز

در ربات هوشمند سیگنال و لایو ترید ارز دیجیتال، سیگنال های ارز دیجیتال بصورت هوشمند و بر اساس تکنولوژی هوش مصنوعی توسط ربات رصد و به اشتراک گذاشته می شود. پوزیشن های مربوطه دارای نقاط ورود ، تارگت ها و حد ضرر می باشد. شما همزمان با ربات وارد پوزیشن شده و در هر پوزیشن راهنمایی لازم در زمینه سیو سود را به شما ارئه می دهد. در مواردی نیاز است بر اساس شرایط بازار تصمیم هایی از جمله بسته شدن زود از موعد پوزیشن ، ریسک فری کردن پوزیشن ، سیو سود کردن پوزیشن ، اضافه کردن مارجین ، کم کردن میانگین و غیره گرفته شود که بصورت عمومی در ربات اعلام میشود. در طول زمان ترید همکاران ما در حال بررسی لایو چارت مربوطه می باشند و در هر شرایطی شما را برای رساندن به سود راهنمایی می کنند. شما در کنار تمامی این موارد ، روش های مدیریت ریسک ، مدیریت سرمایه و همینطور مدیریت درست پوزیشن را آموزش می بینید که با تکرار آن در پوزیشن های مختلف به این موضوع مسلط خواهید شد.

خدمات لایو ترید
کانال رایگان

چرا این خدمات رایگان می باشد؟

ترید و فعالیت در بازار معاملات آتی یا فیوچرز نیاز به تخصص و در کنار آن تجربه کافی دارد. ورود به این بازار بدون تجربه و آموزش ممکن است فرد سرمایه گذار را با خطرات جدی از دست رفتن سرمایه روبرو کند. امروز با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و همچنین وجود کانال های فراوان سیگنال که بدون هرگونه تخصص و تجربه ایجاد شده اند شاهد آن هستیم که افراد زیادی اقدام به پرداخت حق اشتراک های هنگفت برای عضویت در کانال سیگنال می کنند و نتیجه آن نه تنها سود نمی باشد ، بلکه بدلیل عدم داشتن تخصص مالک کانال ، سیگنال های غیر مهندسی منتشر و ضررهای سنگینی به افراد وارد می کند و نتیجه آن عدم اعتماد افراد به کانال های با پشتوانه درست و صحیح می شود. در همین راستا آکادمی مالی بیزآموز تصمیم به راه اندازی و طراحی ربات هوشمند بیزآموز را گرفت تا بصورت ۲۴ ساعته شرایط مارکت را بر اساس استراتژی های تعریف شده و تکنولوژی هوش مصنوعی رصد و بعد از  تائید، برای مشترکین به اشتراک بگذارد. که اولا از عضویت افراد در کانال های سیگنال جلوگیری نماید و دوما آموزش های لازم را به علاقمندان این حوزه ارائه دهد تا با ذهنی باز و با اطلاعات کافی وارد این بخش شوند.

آموزش لایو ترید

شرایط و قوانین ورود رایگان به سیگنال و لایو ترید فیوچرز ارز دیجیتال ربات هوشمند بیزآموز

مراحل دریافت اشتراک رایگان ارز دیجیتال ربات هوشمند بیزآموز

شما می توانید اشتراک ربات هوشمند بیزآموز را برای دریافت سیگنال و لایو ترید ارز دیجیتال بصورت رایگان دریافت کنید اما دارای شرایط و قوانینی می باشد که باید بصورت کامل آن را رعایت کنید. در ذیل به توضیح شرایط و قوانین ورود می پردازیم :

میزان سرمایه پیشنهادی در بخش فیوچرز صرافی

پیشنهاد میشود میزان سرمایه شما برای ترید در بخش فیوچرز بیشتر از ۵۰۰ دلار باشد که البته با عدد کمتر نیز می تواند در کانال عضو شوید. عدد پیشنهادی به منظور مدیریت درست و صحیح ریسک و سرمایه در نظر گرفته شده است. شما در هر پوزیشن می بایست تنها ۱ تا حداکثر ۱۰ درصد از موجودی خود در بخش فیوچرز را وارد نمایید پس هر چه میزان سرمایه شما بیشتر باشد ، سود بیشتری را در پوزیشن مربوطه کسب خواهید کرد. یکی از مواردی که ما در این کانال بسیار به آن تائید داریم ورود به پوزیشن با ریسک پایین می باشد ، پس بهتر است بجای سرمایه کم و ریسک زیاد ، سرمایه زیاد و ریسک کم را انتخاب کنید تا بتوانید به درستی سرمایه خود را رشد دهید و فعالیت شما در این بازار ادامه دار باشد.

عضویت در یکی از صرافی های ذیل با کد معرف بیزآموز

شما می بایست با کد معرف بیزآموز که به شرح ذیل ارائه شده است در یکی از صرافی های معرفی شده در پایین همین صفحه، ثبت نام کرده باشید. در صورتی که قبلا در این صرافی ها دارای حساب می باشد ، دریافت اشتراک رایگان ربات هوشمند بیزآموز، نیاز است با ایمیل جدید و با کد معرف بیزآموز مجددا در صرافی ثبت نام کرده و در صورت تمایل موجودی حساب خود را از اکانت قدیمی به اکانت جدید منتقل کنید.

یا از کد معرف بیزآموز استفاده نمایید :   ZHUSCC

توجه داشته باشید این کد باید در صفحه ثبت نام صرافی بینگ ایکس وارد شود.

در صورتی که قبلا در صرافی بینگ ایکس دارای حساب می باشد، می بایست یک حساب جدید با استفاده از دکمه بالا یا کد معرف ZHUSCC ایجاد و در صورت تمایل بدون کارمزد موجودی خود را از حساب قدیمی به حساب جدید منتقل نمایید.

 

صرافی بینگ ایکس

شما با عضویت در صرافی بینگ ایکس با کد معرف بیزآموز، علاوه بر امکان دریافت اشتراک رایگان ربات هوشمند بیزآموز ، ۴۰% تخفیف دائمی کارمزد بر روی کلیه معاملات خود در این صرافی دریافت خواهید کرد.

یا از کد معرف بیزآموز استفاده نمایید :   mexc-bizamooz

توجه داشته باشید این کد باید در صفحه ثبت نام صرافی مکسی وارد شود.

در صورتی که قبلا در صرافی مکسی دارای حساب می باشد، می بایست یک حساب جدید با استفاده از دکمه بالا یا کد معرف mexc-bizamooz ایجاد و در صورت تمایل بدون کارمزد موجودی خود را از حساب قدیمی به حساب جدید منتقل نمایید.

 

صرافی مکسی

شما با عضویت در صرافی مکسی با کد معرف بیزآموز، علاوه بر امکان دریافت اشتراک رایگان ربات هوشمند بیزآموز ، ۴۰% تخفیف دائمی کارمزد بر روی کلیه معاملات خود در این صرافی دریافت خواهید کرد.

یا از کد معرف بیزآموز استفاده نمایید :   bizamooz

توجه داشته باشید این کد باید در صفحه ثبت نام صرافی کوینکس وارد شود و سیستم به حروف بزرگ و کوچک حساس می باشد.

در صورتی که قبلا در صرافی کوینکس دارای حساب می باشد، می بایست یک حساب جدید با استفاده از دکمه بالا یا کد معرف bizamooz ایجاد و در صورت تمایل بدون کارمزد موجودی خود را از حساب قدیمی به حساب جدید منتقل نمایید.

صرافی کوینکس

شما با عضویت در صرافی کوینکس با کد معرف بیزآموز، علاوه بر امکان دریافت رایگان اشتراک ربات هوشمند بیزآموز ، ۴۰% تخفیف دائمی کارمزد بر روی کلیه معاملات خود در این صرافی دریافت خواهید کرد.

یا از کد معرف بیزآموز استفاده نمایید : rJ29BWG

توجه داشته باشید این کد باید در صفحه ثبت نام صرافی کوکوین وارد شود و سیستم به حروف بزرگ و کوچک حساس می باشد.

در صورتی که قبلا در صرافی کوکوین دارای حساب می باشد، می بایست یک حساب جدید با استفاده از دکمه بالا یا کد معرف rJ29BWG ایجاد و در صورت تمایل بدون کارمزد موجودی خود را از حساب قدیمی به حساب جدید منتقل نمایید.

آموزش صرافی کوکوین

شما با عضویت در صرافی کوکوین با کد معرف بیزآموز، علاوه بر امکان دریافت رایگان اشتراک ربات هوشمند بیزآموز ، ۴۰% تخفیف دائمی کارمزد بر روی کلیه معاملات خود در این صرافی دریافت خواهید کرد.

یا از کد معرف بیزآموز استفاده نمایید :   ۲۳۶۹۸

توجه داشته باشید این کد باید در صفحه ثبت نام صرافی بای بیت وارد شود.

در صورتی که قبلا در صرافی بای بیت دارای حساب می باشد، می بایست یک حساب جدید با استفاده از دکمه بالا یا کد معرف ۲۳۶۹۸ ایجاد و در صورت تمایل بدون کارمزد موجودی خود را از حساب قدیمی به حساب جدید منتقل نمایید.

توجه : حتما قبل از افتتاح حساب یا ثبت نام از روشن بودن VPN اطمینان حاصل کنید. صرافی بای بیت نیاز به آی پی ثابت خارج از ایران دارد.

صرافی بای بیت

شما با عضویت در صرافی بای بیت با کد معرف بیزآموز، علاوه بر امکان دریافت اشتراک رایگان ربات هوشمند بیزآموز ، ۲۵% تخفیف دائمی کارمزد بر روی کلیه معاملات خود در این صرافی دریافت خواهید کرد.

توجه کنید برای ثبت نام در صرافی های کوکوین و بای بیت حتما می بایست از VPN با آی پی ثابت استفاده کنید. در صورت نیاز به  دریافت آموزش های رایگان هر یک از صرافی ها و یا آی پی ثابت ، کافیست به بخش پشتیبانی بیزآموز از طریق واتس آپ پیام ارسال کنید.

 

۳- بعد از دریافت سیگنال از ربات هوشمند بیزآموز، شما نیز می بایست همراه ما وارد پوزیشن مربوطه شوید. توجه داشته باشید پوزیشن ها باید در صرافی ای که با لینک معرف ما ثبت نام کرده اید انجام شود.

۴- در صورت عدم رعایت قوانین ربات ، اشتراک شما در ربات تمدید نخواهد شد.

۵- ما در هر پوزیشن راهنمایی لازم در زمینه مدیریت ریسک و سرمایه ، اهرم پیشنهادی و همینطور تارگت را به شما ارائه می دهیم.

۶- تعداد پوزیشن های به اشتراک گذاشته شده بر اساس شرایط بازار متفاوت می باشد و در هر دو جهت شورت و لانگ می باشد.

۷- آکادمی بیزآموز هیچ تعهدی در زمینه به اشتراک گذاری دائم سیگنال ندارد.

۸- مسئولیت فعال شدن حدد ضرر در پوزیشنهای اعلام شده کاملا به عهده خریدار می باشد و خریدار می بایست قبلا از اقدام به خرید به این امر واقف باشد که بازار های مالی مخصوصا بازار ارزهای دیجیتال در کنار سود بالا، بسیار پر ریسک می باشند.

توجه داشته باشید لطفا در صورتی که هر یک از شرایط فوق را ندارید از ارسال فرم درخواست خودداری کنید. ایمیل شما در صرافی مورد نظر ابتدا بررسی می شود و در صورتی که ایمیل شما با کد معرف ما در صرافی ثبت شده باشد و کلیه موارد را رعایت کرده باشید ، درخواست شما تائید و از طریق ربات اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه درخواست اشتراک رایگان

وارد ربات هوشمند بیزآموز در تلگرام شوید

اگر با استفاده از دکمه بالا موفق به ورود به ربات نشدید کافیست آیدی bizamooz_bot را در تلگرام سرچ کنید.

وارد بخش خرید اشتراک شوید، گزینه فیوچرز ارز دیجیتال را انتخاب و سپس گزینه اشتراک رایگان را کلیک کنید.

بعد از مطالعه قوانین بر روی دکمه شروع ثبت نام کلیک کنید و مراحل را طی کنید.

ویدیوی نحوه درخواست اشتراک رایگان

دریافت اشتراک رایگان

نتایج و گزارشات کانال

تیر ۱۴۰۱

وین ریت : ۷۳%

تعداد پوزیشن : ۲۰ عدد

دانلود گزارش کامل

تیر ۱۴۰۱

خرداد ۱۴۰۱

وین ریت : ۷۷%

تعداد پوزیشن : ۲۶ عدد

دانلود گزارش کامل

خرداد ۱۴۰۱

اردیبهشت ۱۴۰۱

وین ریت : ۸۰%

تعداد پوزیشن : ۲۴ عدد

دانلود گزارش کامل

اردیبهشت ۱۴۰۱

فروردین ۱۴۰۱

وین ریت : ۷۵%

تعداد پوزیشن : ۲۶ عدد

دانلود گزارش کامل

فروردین ۱۴۰۱

بهمن و اسفند ۱۴۰۰

وین ریت : ۸۰%

تعداد پوزیشن : ۵۲ عدد

دانلود گزارش کامل

بهمن و اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران لایو ترید

نظرات کاربران دوره آموزش ارز دیجیتال

خرید اشتراک در صورت عدم داشتن شرایط فوق

در صورتی که شرایط فوق را ندارید و یا دوست دارید با هیچ پیش شرطی  اشتراک ربات هوشمند بیزآموز خریداری نمایید، کافیست مراحل ذیل را انجام دهید :

برای خرید اشتراک کافیست از ربات هوشمند بیزآموز اقدام نمایید .

 

🟢 برای ورود به ربات هوشمند بیزآموز در تلگرام میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

http://T.me/bizamooz_bot

همه چیز در مورد لایو ترید بیزآموز

کانال لایو ترید بیزآموز ، یک کانال رایگان می باشد. شاید سوالی که خیلی از کاربران با آن مواجه باشند این است که لایو ترید به چه صورت انجام میشود؟ لایو ترید بیزآموز ساعت و تعداد مشخصی در روز ندارد. بدلیل این شرایط قیمت در بازارهای مالی دارای ساعت مشخصی نیست. ما نمی توانید در ساعت مشخصی پوزیشن های معاملاتی را به اشتراک بگذاریم. هر زمان که تیم بیزآموز اقدام به باز کردن یک پوزیشن معاملاتی می کند بلافاصله ان را با شما به در این کانال به اشتراک می گذارد. مدیریت پوزیشن معاملاتی ، نحوه سیو سود ، نحوه ریسک فری و … تمامی آن توسط بیزآموز به شما گفته می شود.

تمام فرآیندی که کانال های دیگر با هزینه های ماهیانه ۱۰۰ دلار از شما می گیرند ما بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.